söndag 11 januari 2009

Thailand nästa =)

Jaha, examen avklarad då.. känns lite konstigt faktiskt... Vemodigt om man kan säga så, även om vi gnällt över utbildningen o önskat att vi snart ska vara klara.. o så är vi det helt plötsligt.. konstigt.. Nu kan ni titulera mej som "Nina, legitimerad sjuksköterska" =)



Här tar jag emot min brosch och ros i Domkyrkan i Linköping

Efter kyrkan åkte jag på anställningsintervju på lasarettet, så nu har jag fått ännu ett jobb.. på ortopeden.. o det har jag tackat ja till så för tillfället har jag två jobb =) Har tackat nej till rättpsyk via mejl för jag hann inte ringa i fredagskväll.

Efteråt åkte vi hem till mamma o pappa i Varamon o åt kycklinglasagne med mozzarella.. fy så gott! Sen blev det lite presentöppning o så tårta.. gott gott =) Sen hann vi med en sväng till stan oxå, för brorsan hade kommit på att jag skulle få en iPhone i examenspresent, men det var inte bara att köpa när de var där på torsdagen, utan jag var tvungen att vara med.. o inte var det lättare på fredagen heller, men vi kom därifrån till slut (efter 1 timme) med en iPhone =)


Väl hemma så var det ju dags att prova.. det tog ytterligare 1 timme innan vi kunde starta den, ungefär 30min gick åt till att försöka hitta nåt ställe att stoppa i sim-kortet.. Vi fick googla lite innan det löste sej... vilket strul..


Nu efter ett par dagar har jag kommit på hur den funkar.. kul!

O ikväll (22.55) åker vi till Thailand.. sitter just nu i soffan o har ätit frukost.. det är dags att börja packa o göra iordning o sen åka mot Landvetter... Har inte hunnit få nån resfeber tidigare eftersom det är examen som har spökat mest, men nu har den börjat smyga sej på =) Härlig känsla!

Så om ungefär 1 dygn är vi i Thailand.. bara så ni vet.. hehe..





Fröken Bus, som ska va hos Hasse i 2 veckor o leva livet

Inga kommentarer: