söndag 30 januari 2011

Vilken härlig dag!

Sol hela dagen, inte klokt! Vårkänslorna var mkt nära måste jag säga!

Jackie och jag tog en promenad ut till Råssnäsudden i det härliga vädret, och sen gjorde vi som många andra: vi genade på isen från udden och hem. Jackie tog flera löpsträckor på isen och sträckte ut ordentligt i sprången. Så härligt att se all denna livsglädjen!

Det är såna här dagar som man önskar att en systemkamera var liten o smidig o inte vägde nånting, för då hade man kunnat bära med sej den o knäppt oerhört vackra vinterbilder. Men nu får det bli lite halvdassiga iPhonebilder, så håll till godo! Ni ser nog vem det ska föreställa ialf =)

Försökte ta en bild på Jackie när hon rullade sej, men hon är ju snabb som en iller (eller så har jag en oerhört långsam telefon) o var redan på språng när telefonen förmådde sej att knäppa bilden.

 

Lite poserande.. En familj sitter inne vid strandkanten och grillar korv, mycket god vittring därifrån ska ni veta.

Några andra åkte snöskoter och någon annan isjaktssegling, så det fanns mycket spännande saker att följa.

2 kommentarer:

Carro & Edvin sa...

Hejhej. Fint hus ni har=). Kommer bli jättefint när ni kommer iordning=). Fina bilder på vovven också=). //7Carro & Edvin

Jeanette sa...

Härliga bilder från er soliga promenad! Nu tycker jag inte alls om PBL, ge mig riktlinjer & en bok - NU :S... Allt gott till er! Kram