torsdag 4 december 2008

Charise Pempengco

Vet inte vad som hänt, men jag har nog blivit äldre o känsligare.. sitter o bölar när en liten fillipinsk tjej på 15-16 år sjunger... Vilken j-vla röst! Gå genast in på Youtube o sök på Charise Pempengco!

Nä nu måste jag hämta mej litegranna... håller på att skriva till examinationsseminariet, en sammanfattning ska vara klar på måndag allra senast! Vet inte när jag ska hinna med riktigt, praktik imorrn o på lördag o sen Sthlm hela söndagen.. Nåja.. det finns ju några nätter kvar oxå =)

Igår var Jackie o jag på bruks. La ett appellspår med 2 spårapporter o 1 slut. Sen blev det lite lydnad o upplet. Som vanligt när vi är på bruks så började det ju att snö-regna.. alltid ska man bli blöt däruppe! När vi var lagom blöta o kalla så tog vi spåret.. hon tuffade på bra på fältet o markerade apporterna utan problem; tog upp dom o väntade in glada matte med korv =) Däremot så vindade hon lite mer än vanligt idag, vet inte om jag ska skylla på nederbörden eller nåt annat.. hon har slutat löpa ialf så det kan ju inte bero på det.. Hur som helst så hittade hon apporterna och även slutapporten. Första gången som jag bytte ut tennisbollen o lammet mot spårapporter rakt igenom, har haft med en pinne innan, men inte 3st. Bytte slutapporten mot korv o sen kampade vi lite med en bit vattenslang.. Hon sov mycket gott när vi kom hem sen =)

Inga kommentarer: