söndag 7 december 2008

Stora Stockholm

Ja, då var man precis hemkommen.. man är lite mör i kroppen känner jag.. framförallt i axlar o rygg av allt knallande och bärande =)


Har precis räknat ihop alla saker som jag hade med mej hem.. 20st blev det.. vet inte om jag ska räkna med Lokan, men den kom inte med på bild.. 546kr (lunch inräknat) gjorde jag av med, så det blir ett snitt på 27kr/pryl.. rätt så bra tycker jag allt =)

Bildbevis

Kollade såklart på alla hundar oxå (ok, kanske inte alla, men en hel del). Freestylen såg vi, usch vad duktiga de var allihopa! Det syntes tydligt vilka som skulle bli utplockade till landslaget, även om jag tycker att Markus (?) med sin terv skulle kommit med oxå.. det får bli nästa gång!

Maggan o Trubbel var oxå med o försökte ta en plats, men nådde inte hela vägen.. Hade varit kul med ett Motala BK ekipage i landslaget!

Nä, nu blir det lite tv o sen sova.. anställningsintervju imorrn ju!

1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till imorgon med anställnings intervjuven !!
och tack för idag, det var jättekul !!
Jisses så det blev mycket grejer med hem.
Du vann överlägset den hemliga tävlingen. Undrar hur det blir nästa år då du vet om den *fniss*
Ja, du var bra snabb du också med uppdateringen.
Kramis Pia