måndag 22 december 2008

Träningssugen

I söndags var det kursdags för Klas o Jackie igen.. det blir bara svårare o svårare att stå bredvid o titta på, men snart, snart, snart ska jag oxå få gå kurs (på tiden). Däremot så kunde ju jag passa på att fota lite på ekipagen i ridhuset.. Så det blir en hel del bilder från kursen i bloggen idag =)







Idag har vi haft omvårdnadsseminarium på morgonen o sen på eftermiddagen hade vi vår posterpresentation. Jag o ett par till smet mot bussen vid 15-tiden, men det var bra uppslutning så det märktes nog inte =)







Just det, idag har jag fått besked om ELSA oxå.. jag har fått plats! Jippiee!! Kul kul, nu börjar det faktiskt dra ihop sej ju =) Min första-placering blir på rättpsyk i Vadstena, o det ska bli mycket intressant faktiskt.. lite läskigt men samtidigt spännande.. Som Balder på Liseberg ungefär =) O lönen var bättre än jag trodde oxå, o det är ju aldrig fel =)







Imorrn är det julklapps-shoppar-dags för min del.. har sparat det till sist, har inte vågat ta tag i det där ännu pga universitetet o allt som måste göras..



Sen hade jag faktiskt tänkt ladda Jackie's "aktivitetspåse" o ta en sväng upp till bruksan för lite träning. Har tränat en del med apportbocken inomhus, ialf momentet ur LK 1 o det har funkat bra. Prova på appellplan imorrn o se hur det går då. Det blir nog ett spår oxå om jag känner mej själv rätt =)



Ja, jag vet inte hur de fått till det här.. Jackie befinner sej (på nåt sätt) under grand danoisen Maximus ena bakben.. Stackars Bamse (flat) tycker Maximus är döläskigt o har ramlat ihop på backen i vördnad..

Inga kommentarer: