lördag 4 februari 2012

Nystart–peppad–nu kör vi!

Nytt år, nya tag, nya planer o nya mål Blinkar. Ja lite mål måste man ju ha, man måste ju faktiskt ha nåt att sträva efter, ialf jag för ibland kan min tumme vara väldigt lååång Ler med tungan ute

Detta år kommer fokus att läggas på lydnaden, såklart. Vi ska försöka få till mer regelbundenhet i själva träningen, med tydligare planering och MÅLBILDER! Jag måste veta hur jag vill att våra moment ska se ut när de är färdiga, annars vet jag ju inte hur jag ska träna eller när vi är framme. Måste bli bättre på att plocka isär momenten och lägga lika stor kraft vid varje del och inte ha så bråttom! Det är väl där ett av mina problem ligger, jag vill att det ska bli färdigt fort så att vi kommer framåt. Det resulterar tyvärr ofta i onödiga slarvfel som kostar i längden. Dumt ja jag vet, o har ju vetat det hela tiden men ändå kört vidare.

Samtidigt måste jag ha nån tävling eller liknande inplanerad en bit framåt, lite “kniven-mot-strupen-metoden”.. Ja allt är bakvänt, jag vet!

Förhoppningsvis kommer jag komma ihåg detta framöver oxå hehe Skrattar

Ett av målen för 2012 är att vi ska ta LP2 o det borde ju inte vara en omöjlighet (men det kan man ju egentligen aldrig veta).

Andra nystarter? Jajamensan, nu är det dags att hoppa på LCHF-tåget igen. Har skjutit på det alldeles för länge nu, även fast jag vet hur bra jag mådde sist. Det är inkörsveckorna som jag grämer mej för antar jag, men så fort man kommit förbi dom så går det ju som tåget (inte SJ kanske). Har till o med varit så seriös o gjort en veckomatsedel, hej hopp!

NU KÖR VI!

407678_10151126847400117_649745116_22249089_657215836_n[1]

1 kommentar:

Jeanette, Sly och Maya sa...

Låter som bra & konkreta mål! Det fixar du utan problem :-) Härlig bild på Jackie & sonen :-) Kram från oss