lördag 27 juni 2009

Gissa vem som har semester då?!

Jojomensan, 3 timmar har gått på årets sommarsemester.. gött som sjutton! Vädret är kanon, humöret är på topp och ja.. jag vet inte vad =) Härligt ialf!

Har precis kommit hem från Maxi.. åkte o handlade lite till imorgon. Då blir det båtutflykt med fam Högqvist och badgalningarna. Vi ska ta med oss grill och jag har varit och handlat grillspett och potatissallas, mums.. hoppas det blir lite insjö eller vindstilla oxå så att man kan bada =) Vovvarna gör ju det i vilket fall, men vi dödliga måste ju oxå kunna svalka oss!

Har dessutom tagit beslutet att slänga mina röd-svarta puma.. jo tyvärr.. köpte dom billigt i Thailand, hann inte använda dom mer än några gånger, men de har gjort sitt nu.. kanske smakade de gott av något kattskinn eller nåt, vad vet jag..


Nä nu ska jag plocka iordning en sallad.. Klas står ute vid grillen och arbetar så jag ska väl ta o dra mitt strå till stacken oxå.

1 kommentar:

camilla sa...

antar att klas inte fick nån middag, eftersom han var tvungen att gå loss på dina skor???? *asg*