torsdag 18 mars 2010

Förfredag

Idag är det torsdag, eller förfredag som jag väljer att kalla det.. är ledig imorrn så då blir automatiskt torsdagen en trevlig dag, lite förfest inför vad som komma skall =)

Har på förmiddagen varit på Feelgood o tecknat medlemskap o knallat runt o tittat lite i lokalerna.. om jag inte helt missminner mej så är det 6-7år sen jag tränade där.. går det verkligen såfort? Otäckt.. hur som helst, det var inte mycket som var förändrat rent planmässigt i lokalerna, förutom att jag nu vet var bassängen ligger =P Den var jag inte ett dugg intresserad av sist o sen när man tränat ett tag då blev det bara pinsamt att fråga var den var.. knäpp man är!

Hur som helst, imorrn startar gymmet för min del o jag har redan kikat lite på de olika passen för morgondagen.. frågan är om man inte skulle göra slag i saken direkt o sätta fart? Tror det, ska fundera på det under kvällen på jobbet i varje fall.. Hoppas på en lugn eftermiddag/kväll!

Nä nu ska Jackie o jag ta en långpromenad innan det är dags att pallra sej iväg upp till sjukan.

 

Ha en bra dag, för det tänker ialf jag ha!

IMG_0404

Bild från i höstas.. längtar efter grönt grönt grönt nu!

 

2 kommentarer:

Ewa sa...

Hej Nina!!! Verkar det bra på feelgood? Jag kommer inte igång med min träning. Jag har ett kort på Korpen men där har jag varit så många år så man tröttnar. Kanske skulle gå till något annat gym ett tag för att bli peppad :) Hur går det med LCHF och viktminskningen? Kram Ewa

Jeanette sa...

Hello, vad duktig du är som tränar & står i:-) Håller verkligen tummarna för att Jackies omröntgen sedan är klockren:-) Ha en HÄRLIG ledighet! Kram