tisdag 9 mars 2010

Nu är det kokta fläsket stekt!

 

Har införskaffat en filmkamera, av denna modell:

kamAlltid kul med nya investeringar =)

Tanken är att den ska va lätt att ha med på träningarna (hunträningarna) och på så sätt hjälpa till att bl.a få mej att se utveckling och samtidigt se vad man egentligen har för sej för tokigheter på lydnadsplan.. nyttigt!

Sen kan man ju använda den till vardags oxå, som vanliga Svenssons =) Den kanske till o med kan få följa med till Kosta o Side?

Just det, passar på att skicka en liten hälsning till arbetskamraterna som är här inne o smygläser på nätterna utan att lämna några spår efter sej.. jag vet vilka ni är =P

4 kommentarer:

Jeanette & 4-benta sa...

Flott! Då ser jag fram i mot att se filmer på Jackie & dig:-) Kram

Frida sa...

Jag kan gladeligen erkänna att jag är här inne och tjuvläser lite, utan att lämna spår :D Eller det är kanske just det jag gör? ;)

Maria Thern sa...

Ah, fin investering. Hur känns det inför lördag. Sorry att jag fegade ur. Men jag kommer om inte alltför lång tid, hoppas jag. Stort lycka till !!

Maria Thern igen sa...

Låter bra tycker jag....vill gärna ha grönt gräs innan dess. Bra att veta när ni börjar, kommer troligen att jobba men om inte så tittar jag upp en sväng. Håller tummar:)