onsdag 10 mars 2010

Lite jäklar anamma helt enkelt!

Nä nu får det va nog.. slut på skitsnack o dåliga ursäkter.. Jag blir så oerhört trött! Borde man egentligen bli det? Jaa i det här fallet så är det väldigt vääääl befogat…

Innan nån börjar gå bärsärk nu o utåtagera, så ta ett djupt andetag och tänk efter.. why? Nä precis, detta handlar definitivt inte om dej eller dej eller dej, utan om mej själv.. så det så!

Men vet ni vad? På fredag.. då jäklar.. Nu kör vi så det ryker (igen)! Den där jäklar anamman försvann nånstans på vägen, men nu är det dags att lirka fram den igen tror jag =P

Fast vid närmare eftertanke.. jag måste ju kunna röra mej normalt på lördag, annars är det ju kört.. hmm.. dilemma!

Green Sea Turtle
 
 
Förresten, tack! Du slog huvudet på spiken, och det verkar som om det kändes =)

3 kommentarer:

Jenny sa...

Akta kroppen! På lördag måste vi vara fokuserade och så måste vi fira våra "förstapris"....

Fy attan, nu börjar jag bli nervös. Vad skulle vi få Anders som domare för??? Tränade igår och det gick bara såååå dåligt. Blä, Gaj fattade ingenting.

Maggan & CO sa...

Jag hann blogga innan lördagen tog slut! ;)
Har ni tävlat idag?! :D

Maria Thern sa...

MEN Nina hur gick det då ?
Hörs.....Maria