fredag 19 mars 2010

Träningsschema

Det var vad jag hade tänkt sätta igång med ikväll..

Sagt o gjort, med arbetsschema o kalender redo framför skärmen för att börja boka pass o vad händer? Jo jag kan inte logga in! Provade alla möjliga varianter på inlogg men icke!

Istället surfade jag runt lite på olika klädessidor o fick hejda mej från att klicka hem en massa snyggt.. Varför köpa en massa kläder nu? De kommer ju inte att passa veckan efter lixom?

Ibland funderar jag på om det finns nån sjukdom som heter “omvänd anorexi”? För om det finns, ja då borde man väl ha rätt till vård även för det? Måste googla lite om det känner jag..

f

Beach 2009

 q

Nu så Camilla, nu är det bara att ta nya tag igen o sparka på varann.. målbilden tyckte jag blev rätt så tydlig =)

2 kommentarer:

Pia sa...

Ja visst finns det mycket snygga kläder. Var o tittade ut lite nya kennelkläder här omdagen. Jag fick också hejda mej *fniss*
Kramis o trevlig helg

Jeanette sa...

Tjusiga bilder;-) Snacka om kontraster... Dig vill man inte möta i armbrytning sedan;-) Kram om till er ifrån oss