fredag 2 april 2010

Påskledig

Än så länge ialf, man vet aldrig när de ringer från jobbet o har fullt kaos.. men än så länge tänker jag drömma om flera lediga dagar med sol =)

Idag fyller Klas mamma pensionär, så vi ska dit i eftermiddag o fira med lite fika. Under kvällen kommer släktingar från Nyköping/Eskilstuna o då ska det grillas.. ialf är planen så =)

Imorrn blir det påsbuffé hemma hos mina föräldrar med släkten, ialf en del av den. Sen ska vi kusiner ha egen fest o lämna “di äldre” med sitt. Vi ska köra några rundor partybowling på stan o sen kan det kanske va så att vi fortsätter ut i nattlivet i stan (som är så oerhört stort!). Tanken är ialf att bara vi kusiner (med respektive såklart) ska göra nåt ihop, o varför inte en kväll på stan?

På söndag börjar tävlingslydnadskursen i Linköping.. så det gäller att lördagen “blir lite lagom” =P

påsk

Ha en kanonhelg!

3 kommentarer:

Jeanette sa...

Söt bild på Jackie & påskriset:-) Ha en UNDERBAR påskhelg! Kram ifrån oss

Anna med "skälltanten" Ina sa...

Hittade hit via Jeanettes sida... Ville bara säga att jag tyckte din rottisdam hade en himla härlig attityd på lydnadskursen i söndags, pigg och glad :)

Anna igen sa...

Hej igen ;)

Jag känner igen det där med att inte orka träna när man jobbat,själv jobbar jag lite knepiga tider och är oftast rätt slut då men jag är ledig vissa vardagar så då får man passa på...

Jag har gått kuts en gång tidigare för Helen och Anders, tror det var nåt år sedan nu men då med min hane Tim, tyvärr har han en d-höft som numer krånglar en del så vi har gett upp tävlingsplanerna med honom innan dom ens började och håller oss till träning endast som aktivering.

Ha en skön vecka!