lördag 1 maj 2010

Ett litet tillägg bara

Detta är nog bland det roligaste jag sett på länge! Igårkväll när jag satt här i soffan o försökte övertyga mej själv att jag inte var så trött så hittade jag detta klipp på youtube.. o jag tror jag skrattade ihjäl mej! Gapskrattade så tårarna sprutade! Hörde o såg bara sekvenser, så jag fick titta om på videon flera gånger o jag fick så ont i magen!

Jag vet inte om det är för att jag så väl känner igen mej i “storasysterrollen” eller om jag var övertrött, kanske en kombination av båda.. kom att tänka på videon när vi åkte hem från Godegård o började gapskratta igen.. Klas undrade ju såklart om jag var riktigt frisk, så jag försökte förklara vad det var som var så himla roligt o det gick väl sådär kan jag säga, för jag kunde knappt prata, bara tjöt o skrattade =D

Visade honom filmen när vi kom hem o han skrattade faktiskt oxå (kanske oxå trött efter nattens jobb och dagens pass på bruksan).. jajamensan, jag gapskrattade o tjöt även denna gång.. flinar nu oxå bara jag tänker på att jag ska lägga upp länken till filmen här, men det bjuder jag på =)

1 kommentar:

Jeanette sa...

Sjuk film:-) Hoppas spårningen gick bra för er sedan. Ha en HÄRLIG vecka:-) Kram