måndag 10 maj 2010

Idéer

Nu har jag fått såna där idéer igen.. hmm.. pirrar lite i magen faktiskt, o så ler man sådär fånigt emellanåt.. fast jag ska förankra dom hos Klas först.. Fast om det ska bli av snart, ja då dröjer det inte många dagar innan alla vet om det.. så tålamod.. =)

Idag ska jag fortsätta kurera mej.. Känns hur mycket bättre som helst idag, jag tror till o med att jag vågar prata lite mer idag.. igår var det mest nödvändiga ord som flöt över läpparna.. minsta möjliga halsansträngning med andra ord.. måste varit Ben&Jerry’s strawberry cheescake glassen som gjorde susen.. måste skaffa fram mer sån kuckelimuckmedicin, då kommer jag att vara helt frisk imorrn!

Nu ska jag försöka se om det finns nåt att äta o sen ska Jackie och jag ta en (lugn) promenad.. hade varit gött med lite sol, men man kan väl inte få allt.. Sen blir det fortsatta sofflocket med varmt thé o tv..

4 kommentarer:

Jenny sa...

Träna borde vi göra. jag är ju ledig här nu flera dagar onsd em tom måndag kväll. Jag ska bort söndag bara (arbetsdag i stallet). Så det får väl bli både spår och lydnad va?

Jenny igen sa...

Vallkursen blir hos Lena Martens nån gång till sommaren. Klart du kan hänga med och spana...

Linda sa...

Undra om det kan vara det vi pratade om häromdagen;), hoppas det:)
Kram grannen

Nina och Jackie sa...

Linda: vem vet, det skulle kunna va så =D