måndag 31 augusti 2009

Kantareller

Idag har vi varit till skogs och plockat kantareller.. finns gott om dom vilket gör det hela mycket roligare =)




Har stått i 2 timmar under kvällen och rensat svamp, så nu ligger jag på soffan och tar igen mej, med gott samvete!




Jackie fick en dusch oxå när vi kom hem, lite nya Frontline-droppar samt att vi storstädat! Flitiga som sjutton idag på lediga dan!



Imorrn jobbar jag kväll.. vi får väl se vad vi hittar på under förmiddagen.. till skogs o lägger spår kanske? eller till klubben och kör lite lydnad?


Hasse & Jackie.. Hasse gör en så himla rolig min, garvar varenda gång jag ser den! Jackie ser bara konstig ut =)

3 kommentarer:

Jenny sa...

Tack för bilderna! jag har oxå rensat kantareller precis nyss. men det var Steve Karlsson som plockat dom åt mig. Mmmm gott!

Jeanette sa...

Gud, vad gott med kantareller! Om du vill vore det roligt att träffas & träna (lydnad). kram

Pia sa...

Lyllo som hittar kantareller.
jag älskar dom, men det verkar som dom leker kurragömma med mej*fniss*.
ja visst är hästen helt otrolig !!!
Vet du varje gång jag ser klippet blir jag knottrig om armarna.Det är ju sååå vackert !!!
Ha en skön helg !!
Kramis Pia med Catjingsflocken