onsdag 7 oktober 2009

Ny frilla!

Idag har jag jobbat, såklart! Det är väl där jag spenderar flest tid av mina vakna timmar.. Men så har ju de flesta det som jobbar 100% så jag är ju inte unik med det.

Hur som helst, sist jag var hos frissan (kan det va 4-5 veckor sen?) så blev jag inte nöjd.. Jag kände redan när jag satt där i stolen att "Det här känns inte helt ok" men säger jag nåt? Nä, as usual! Man sitter där och tittar och tänker "jo men det blir nog bra, snart. Det ordnar sej" men det där snart:et kom lixom aldrig och sen helt plötsligt hade det gått flera veckor.. Hmm..

Dags att börja ta tag i problemen helt enkelt, och det där håret, ja det vore ju en baggis egentligen bara det att man inte gjort nåt än.. Men nu så!

Snälla rara omtänksamma Camilla knallade till jobbet, på sin lediga dag, mitt i höggraviditeten och bara "inga problem, vi fixar det här". Sagt och gjort! Jag bara satt där i stolen och blev helt ompysslad och tillsnyggad. Skönare hårtvättar-dusch-stol har jag aldrig suttit i (kan man skaffa en sån att ha hemma??).

Jag blev så himla nöjd så jag tänker till och med bjuda på en bild, och det mina vänner, det är väldigt sällsynt! Känn er utvalda =)

nyfrisyr