torsdag 29 oktober 2009

Sandträning

Efter att vi varit på besök hos Petra så stannade vi till vid sandgropen.. det var många år sen man var där och lekte och kom hem med tonvis av sand i kläderna och skorna.. Idag var det någon som lekte runt i sandlådan =)

IMG_0190

Jaha, här poserar jag framför nåt som matte kallar för en del av sandgropen

IMG_0195

Bäst jag sticker upp och kollar vad som finns däruppe

 

IMG_0196

Det verkar som om det är fler som varit här i backen och knallat omkring

 

IMG_0193

Snart uppe!

 
 
IMG_0198

Nu är jag halvvägs nere igen.. fort ska det gå

IMG_0199

Matte, hur hamnade du däruppe då?

IMG_0205

Jag kommer!

IMG_0200

Skaplig utsikt

  

IMG_0208

Man skulle kunna tro att det är höst nu

 

IMG_0204

Höst så långt ögat kan nå

 

 

2 kommentarer:

jenny sa...

Jaa, jätte kul att träna med er. jag ser fram emot onsdag igen!
jag funderar på partajet. Det skulle passa bäst för mig att ordna fest lördag 5 december för jag kan inte den 21/11 Kan du då?

Jeanette sa...

Vilken bra fysträning... det "hakar" jag gärna på ngn gång:-) kram